Na tečaju u Pragu „Innovative Approaches to Teaching”, sudjelovala nastavnica Silvija Pošta
Autor: Silvija Pošta, 5. 12. 2023.
Nastavnica Engleskog jezika Industrijsko-obrtničke škole Virovitica, Silvija Pošta, sudjelovala je na tečaju u Pragu „Innovative Approaches to Teaching” („Inovativni pristupi podučavanju”), od 20.11. do 24. 11. 2023. u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „ Smanjivanje ranog napuštanja škole i stvaranje odgovarajuće razredne klime” koji se provodi u Industrijsko-obrtničkoj školi Virovitica kao jedan od ciljeva Erasmus+ akreditacije za područje odgoja i općeg obrazovanja. Tečaj je organizirao ITC (International Training Centre) iz Praga koji pripada češkom Ministarstvu obrazovanja te koji, osim Erasmus+ tečajeva, organizira tečajeve i nastavnicima iz cijele Češke od 1996. godine. Na tečaju je, uz nastavnicu Poštu iz Hrvatske, sudjelovalo ukupno 17 nastavnika iz Njemačke, Latvije, Portugala, Rumunjske i Turske. Predavačica i voditeljica tečaja bila je Smriti Vasistha, a tečaj je vođen na engleskom jeziku.
Tečaj je namijenjen nastavnicima koji žele poboljšati kvalitetu i učinkovitost obrazovnog procesa u učionici potičući kreativnost i kritičko razmišljanje kroz korištenje IKT-a u nastavi te prateći moderne trendove u prezentiranju gradiva uz modele BL (blended learning), PBL (project based learning), TBL (task based learning), IBL (inquiry based learning) te tzv.„obrnutu učionicu”. U novim metodama fokus je na učeniku kojemu je uloga postati izvrstan u učenju (expert learner), a uloga nastavnika je da bude pružatelj vještina, a ne sadržaja. Njima učenik postaje odgovorniji i motiviraniji u praćenju svog uspjeha uz samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje. Na tečaju su se kroz radionice koristile razne aplikacije i web-stranice kao što su Scribbl, goosechase.com, liveworksheets.com, ekstenzija insertlearning.com, edpuzzle.com, quizziz.com i sl.
Nastavnica je također upoznata kako navedene inovativne metode pomažu učenicima sa slabijim znanjem, kako identificirati učenike koji su skloniji napuštanju škole te kako uz razne tehnike emocionalnog i socijalnog učenja pomoći učenicima da budu uspješni tijekom svog školovanja.
Novostečena saznanja nastavnica će imati prilike primijeniti u svakodnevnom radu te ista podijeliti na Nastavničkim vijećima i aktivima s kolegama iz škola i županije. Nastavnica će u razgovoru s učenicima i kolegama moći utvrditi uspješnost primjene pojedinih metoda kako bi nastavni proces bio što kvalitetniji, poticajniji i zanimljiviji svim uključenima u nastavni proces.
Tečaj je, osim novostečenih saznanja, omogućio razvoj jezičnih vještina, kako engleskog, tako i drugih europskih jezika pa su polaznici imali mogućnost izmijeniti svoja iskustva vezana za pojedine obrazovne sustave te se kritički osvrnuti na njih.
Polaznici tečaja su se i kulturno obogatili kroz organizirano razgledavanje Praga uz pratnju turističkog vodiča. Obišli su radno mjesto predsjednika Češke, Praški dvorac, zatim popularni Karlov most na rijeci Vltavi (koji je pun trgovaca, turista i umjetnika, osobito ljeti), poznati Astronomski sat (Orloj) u starom gradu te su saznali o povijesti Praga i Češke prolazeći pored crkvi i tornjeva, kojih je u Pragu preko 400 i zbog čega Prag prati naziv, uz Zlatni grad, Grad stotinu tornjeva.
Detaljnije informacije o projektu mogu se pratiti na web-stranici projekta https://majastamparonline.wixsite.com/no-dropout i Facebook stranici https://www.facebook.com/profile.php?id=61552724249780 .
Ukupno: 550859
Ovaj mjesec: 1919
Ovaj tjedan: 1037
Danas: 186
IOS |
> MZOŠ |
> ASO |
> AZOO |
> AAI@Edu.hr |
> OKVPZ |
> HOK |
> Portal za škole |
> Partner škola SC-NM |
> Neodidacta multimedi... |
> Lektire |
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |